Jag vill inte ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att du klarar det här.

du har alltid varit stark, det vet jag.

genom dom år jag känt dig så har du alltid haft huvudet högt och aldrig gett upp, tillochmed då emelie dog så lyckades du att trösta mig, även fast det var en stor hjäresorg för dig också.



killar kommer och går, vännerna består!

jag lovar att alltid stå kvar, vilka knasiga och konstiga beslut du än gör som kommer jag alltid att finnas kvar.



Om du någon gång känner för att gråta, ring mig.

Jag kanske inte får dig att skratta, men jag kan gråta med dig.

Om du någon vill rymma, ring mig.

Jag kanske inte kan stoppa dig, men jag kan rymma med dig.

Om du känner för att prata med någon, ring mig.

Jag är bra på att lyssna.

Om du tänker hoppa , så tänker jag inte stå där nere och ta emot dig.

Jag tänker ta din hand och säga "hoppar du, så hoppar jag, syster"



jag kommer alltid att se upp till dig

och beundra dig för den du är.



jag älskar dig.



/tezza

2009-03-18 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback